11 Des2021

COMUNICAT DE PREMSA – Incidència CAT

Aquest matí, el Consorci d’Aigües de Tarragona ha comunicat que ha detectat danys a la conducció principal d’abastament que ha provocat el tall de subministrament d’aigua i ha indicat una previsió de resolució de 48 h. Ematsa, com a proveïdor d’aigua dels municipis de la Canonja, el Catllar, Tarragona i els Pallaresos, és una de les companyies afectades.

Des de primera hora del matí, els equips tècnics d’Ematsa s’han activat per fer front a la situació i s’han posat en marxa recursos estratègics d’emergència per garantir el subministrament a la població. A hores d’ara el subministrament està garantit a tots els municipis als quals presta el servei.

S’han obert vies de comunicació permanents des de l’inici de la incidència amb els ajuntaments dels quatres municipis i, com a mesura de precaució, s’han aturat els sistemes de reg dels principals parcs i jardins, així com les fonts ornamentals.

Ematsa vol reiterar el compromís de la companyia amb la correcta prestació del servei i la garantia de la qualitat sanitària del subministrament, per això disposa de mecanismes i protocols de control que s’han posat en marxa de manera immediata per fer front a la situació. Tot i això, es recomana fer un ús responsable de l’aigua i evitar consums extraordinaris.