29 Mai2020

EMATSA OBRE L’OFICINA D’ATENCIÓ AL CLIENT AMB CITA PRÈVIA A PARTIR DE DILLUNS 1 DE JUNY

Reforça els canals no presencials amb el nou servei d’atenció a través de Whatsapp

L’Empresa Municipal Mixta d’Aigües de Tarragona, SA (EMATSA) reprèn l’atenció al client de manera presencial amb cita prèvia a partir de dilluns 1 de juny. L’oficina, ubicada a les instal·lacions de la Muntanyeta, atendrà de dilluns a divendres en l’horari habitual, de 9 a 14h, a les persones que hagin sol·licitat hora a través del telèfon d’Atenció al Client 900 550 555 o la web de la companyia (www.ematsa.cat).

Per garantir la salut del personal i de les persones usuàries s’han adoptat un seguit de mesures com la instal·lació de mampares de separació, la delimitació dels espais per mantenir la distància de seguretat i es realitzarà la neteja i desinfecció de l’espai diàriament. A més, les persones amb cita prèvia s’atendran de manera individual i caldrà que portin mascareta, mantinguin la distància de seguretat i facin ús de la solució desinfectant que estarà a disposició a la sala d’espera.

La reobertura de l’atenció a les oficines s’afegeix als canals no presencials que han estat plenament operatius durant l’estat d’alarma decretat per la Covid19. “El servei d’atenció no s’ha aturat en cap moment i hem atès totes les consultes i tràmits, ara reobrim l’oficina perquè la desescalada ens permet reprendre l’activitat de manera gradual però, tot i així, per garantir la salut i evitar riscos, tant del personal com dels usuaris, recomanem que s’acudeixi a l’oficina per realitzar els tràmits imprescindibles que requereixen ser presencials”, explica la responsable Unitat Comercial i Clients, Maria Retuerto.

Nou canal d’atenció a Whatsapp

Retuerto assegura “A Ematsa fa temps que estem apostant per potenciar l’atenció telemàtica per facilitar les gestions als nostres clients i tots els tràmits ja es poden fer de manera online o telefònica, aquestes setmanes amb l’estat d’alarma hem reforçat tots aquests canals”. En aquest línia, durant aquest mes de maig s’ha posat en marxa un canal d’atenció a través de Whatsapp, una eina de comunicació d’ús molt comú i estès entre la societat.

Així, des d’aquesta aplicació de missatgeria s’atén manera ràpida i àgil consultes, reclamacions, suggeriments o sol·licituds d’informació. El número és el 618 03 32 05 i està operatiu els dies feiners de 8 a 15h.