Kommigraphics always works
closely with you at every step of a
well structured procedure of brand
design, so that your views are.

Responsabilitat Social Corporativa 2018

6.14

Tarragona Ràdio dedica un especial a l’activitat d’Ematsa

Per quins processos passa l’aigua abans d’arribar als punts de consum?
Quants litres d’aigua gasta de mitjana un ciutadà?
Quin són els motius per beure o per no beure aigua de l’aixeta habitualment?


El 23 de novembre, el director-gerent d’Ematsa, Dani Milan; i Jordi Vallvé, de la Unitat de Gestió de la Innovació i Responsabilitat Social Corporativa, van intentar donar resposta a aquestes i altres qüestions a l’espai que Tarragona Radio va dedicar a acostar la feina d’Ematsa a la seva audiència. Es van explicar dels principals projectes que l’empresa està duent a terme, les novetats que portarà la nova directiva de l’aigua europea i l’activitat de Responsabilitat Social Corporativa que promou l’empresa.

El programa, que es fa en horari de matí i que té una audiència mitjana diària de 10 mil oïdors i 20.000 entrades al web, es pot escoltar en aquest enllaç: