Kommigraphics always works
closely with you at every step of a
well structured procedure of brand
design, so that your views are.

Responsabilitat Social Corporativa 2018

5.1

Canals d'atenció al client

Els canals d’atenció que Ematsa té a disposició dels seus clients són:

Oficina d’atenció al client
Està a la mateixa seu de la societat, a la Muntanyeta de Sant Pere i Sant Pau, s/n de Tarragona. L’horari d’Atenció al Client és de dilluns a divendres de 9 a 14 hores. S’atenen presencialment les gestions i consultes relacionades amb el servei. Durant l’any 2018 es van dur a terme 16.643 gestions relatives a l’atenció al client.

Telèfon gratuït d’atenció al client comercial  900 550 555
L’horari d’atenció d’aquest canal és de dilluns a divendres de 8 a 15 hores. A través d’aquesta línia gratuïta l’any 2018 es van atendre un total de 38.498 trucades corresponents a consultes i gestions del servei que es van realitzar evitant el desplaçament dels usuaris.

Telèfon gratuït d’atenció al client avaries  900 203 329
Es tracta d’un telèfon d’atenció d’avaries disponible les 24 hores dels 365 dies de l’any a través del qual s’atenen els avisos d’incidències del servei (fuites públiques, manques de servei, manques de pressió, problemes del clavegueram i presència de plagues del clavegueram a la via pública).

Oficina virtual
A través del portal web d’Ematsa www.ematsa.cat es pot accedir a l’Oficina Virtual, des de la qual els clients poden donar-se d’alta al servei i accedir a les dades del seu contracte, consultar les factures, els consums i fer modificacions de les dades de contacte o domiciliació. Durant el 2018 es van realitzar 9.805 gestions. També està disponible l’App de l’Oficina Virtual, eina que permet realitzar les mateixes gestions que l’Oficina Virtual des d’un dispositiu mòbil o tauleta amb sistema operatiu IOS o Android.

Altres canals no presencials
Altres canals de comunicació no presencials que té disponibles Ematsa són la bústia de correu electrònic d’atenció al client info.ematsa@ematsa.cat, a través de la qual els clients reben resposta a les seves sol·licituds, consultes i reclamacions.

Twitter
El 22 de març de 2014, coincidint amb la celebració del Dia Mundial de l’Aigua, Ematsa va fer públic el compte de Twitter @ematsa. D’aquesta manera es va obrir un nou canal d’atenció al client adaptant-se al cada vegada més estès ús de les xarxes socials. Durant l’any 2018 es van finalitzar positivament 21 converses relacionades amb consultes del servei.