Kommigraphics always works
closely with you at every step of a
well structured procedure of brand
design, so that your views are.

Responsabilitat Social Corporativa 2018

10.3 Índex d’indicadors GRI

GRI 103 Enfocament de Gestió

GRI
Notes
103_1Per a cada tema material, l’organització informant ha de presentar la següent informació:
a. L’explicació del motiu por el que el tema és material.
b. La cobertura del tema material, que inclou una descripció de:
i. on es produeix l’impacte;
ii. la implicació de l’organització en els impactes. Per exemple, si l’organització ha causat o contribuït als impactes o està vinculada directament amb els impactes a través de les seves relacions de negoci.
c. Qualsevol limitació particular relativa a la cobertura del tema.
Enfocament de Gestió
Annex 2
103_2Per a cada tema material, l’organització informant ha de presentar la següent informació:
a. Una explicació de com l’organització gestiona el tema.
b. Una declaració del propòsit de l’enfocament de gestió.
c. Una descripció del següent, si l’enfocament de gestió inclou aquest component:
i. Polítiques
ii. Compromisos
iii. Objectius i fites
iv. Responsabilitats
v. Recursos
vi. Mecanismes formals de queixa i/o reclamació
vii. Accions específiques, com processos, projectes, programes i iniciatives.
Enfocament de Gestió
Informació sobre l’enfocament de gestió econòmica relacionada amb els aspectes materials.
3.6 Magnituds econòmiques.
7. Cadena de subministrament.
Annex 2

Informació sobre l’enfocament de gestió social relacionada amb els aspectes materials.
4. Compromís amb l’equip humà.
4.2 Talent i formació.
4.3 Comunicació i participació.
4.4 Igualtat i conciliació.
4.5 Codi Ètic
Annex 2.
Nombre de queixes per impactes a la societat arxivades, dirigides i resoltes a través de mecanismes formals de queixa.

5.3 Gestió de Queixes. Customer Counsel.
Nota: Ematsa ha tractat i resolt totes les queixes rebudes de les quals cap d’elles ha suposat un impacte de caràcter rellevant en la societat.
Nombre de queixes sobre aspectes relatius a pràctiques laborals, arxivades, dirigides i resoltes a través de mecanismes formals de queixa.
Ematsa no té constància de cap queixa rebuda relativa a motius laborals durant el 2017 i per tant tampoc cap ha estat abordada ni resolta.

Informació sobre l’enfocament en acompliment ambiental relacionat amb els aspectes materials.
3.8 Sist. gestió integrat.
8.1 Sist.gestió ambiental.
8.2 Ús eficient de l’energia.
Annex 2.

Informació sobre l’enfocament en acompliment social relacionat amb els aspectes materials.
4. Compromís amb l’equip humà.
4.2 Talent i formació.
4.3 Comunicació i participació.
4.4 Igualtat i conciliació.
4.5 Codi Ètic.
Annex 2.

Informació sobre l’enfocament en drets humans relacionat amb els aspectes materials.
5.2 Fons Social
4.4 Igualtat i conciliació.
Annex 2.

Informació sobre l’enfocament de responsabilitat del producte relacionat amb els aspectes materials.
9. Innovació i avantguarda.
Annex 1.

Nombre de queixes sobre temes ambientals arxivades, dirigides i resoltes a través de mecanismes formals de queixa.
Ematsa ha rebut 2 queixes relatives al medi ambient durant el 2018 i que han estat analitzades i tractades de manera adient.
102_3Per a cada tema material, l’organització informant ha de presentar la següent informació:
a. Una explicació de com l’organització avalua l’enfocament de gestió, inclosos:
i. els mecanismes d’avaluació de l’eficàcia de l’enfocament de gestió;
ii. els resultats de l’avaluació de l’enfocament de gestió;
iii. qualsevol modificació relacionada amb l’enfocament de gestió.
Annex 2