Kommigraphics always works
closely with you at every step of a
well structured procedure of brand
design, so that your views are.

Responsabilitat Social Corporativa 2018

3.2

Visió, missió i valors

grafico

La Visió, Missió i Valors de la companyia és un text que es va formular per primera vegada quan es  va editar la primera memòria de sostenibilitat a l’abril del 2014.

Durant aquests 5 anys, el contingut del seu text ha sofert molt lleugeres variacions. Tant el seu contingut com les propostes de modificacions, si s’escau, es fan arribar periòdicament al Comitè de Gestió, per tal que avaluï la seva vigència i si hi han canvis és Gerència qui té la competència per aprovar-los.

En línia amb la Política del Sistema de Gestió Integrat (SGI), el contingut de la Visió, Missió i Valors està exposat públicament al Camí de l’Aigua, a la Memòria de Sostenibilitat i al web corporatiu. A més, aquests elements estratègics estan inclosos al Manual de Benvinguda de les noves persones treballadores i formen part del contingut de la formació de Responsabilitat Social Corporativa que es fa a les noves persones treballadores que s’incorporen a la plantilla d’Ematsa.

MISIÓ
Oferir i garantir la Gestió del cicle integral de l’aigua a Tarragona amb la màxima qualitat i eficiència, vetllant per la seva sostenibilitat i integració al territori, així com pel desenvolupament personal i professional dels seus treballadors.

VISIÓ
Treballem amb l’esperit de ser un referent local en la prestació de serveis públics vinculats al cicle integral de l’aigua. Estem determinats a liderar el nostre sector empresarial al territori des de la transparència, la millora contínua, la sensibilitat social i el respecte pel medi ambient. Volem generar oportunitats professionals, esdevenir un pol d’atracció de talent i formar part d’aliances estratègiques capaces de garantir prou resiliència i adaptació a la disrupció tecnològica com per afrontar amb confiança els reptes que el futur ens planteja com a societat.

VALORS
Solvència econòmica, Minimització de riscos, Excel·lència en l’atenció al client, Minimització de l’impacte ambiental, Innovació i adaptabilitat permanents, Formació i capacitació de l’equip humà, Gestió sostenible i responsabilitat social, Transparència i comunicació fluïda i eficaç, Integració i implicació amb la comunitat, Garantia de la innocuïtat de l’aigua de consum.