• Ematsa
  • Àrea de Clients Canals de contacte
    • CA
    • ES
  • Inici
  • Coneix-nos
  • El teu servei
  • La teva aigua
  • El nostre compromís
  • Notícies
  • Laboratori - EIC
    • instagram
    • x
    • linkedin
    • youtube
    • whatsapp
    • Ematsa
    • logo_ajt_tgn
    • Logo Agbar
  • Àrea de Clients
  • Canals de contacte
  • Inici
  • Coneix-nos

    Coneix-nos

    • Sobre nosaltres
    • Política de gestió integrada
    • Convocatòries de personal
    • Ètica i compliment
    • Perfil del contractant
    • Portal de transparència

    Coneix-nos

    Des de fa més de 40 anys, Ematsa gestiona el cicle integral de l’aigua, així com serveis d’Enginyeria, d’Obres i de Laboratori. Més de 130 persones que comparteixen el mateix compromís i responsabilitat per garantir el subministrament d’aigua de màxima qualitat amb el mínim impacte ambiental.

    Saber més
  • El teu servei

    El teu servei

    • Dona’t d’alta a Ematsa Online
    • Factura i tarifes
    • Informació de servei
    • Compromís de servei

    El teu servei

    Som amb tu les 24 hores del dia, els 365 dies de l'any. Si tens qualsevol dubte, suggeriment o comentari sobre el nostre servei o vols realitzar qualsevol tipus de gestió administrativa. Coneix la normativa que regula el servei d’abastament del teu municipi. El Reglament del servei d’abastament d’aigua potable ...

    Saber més
    Factura i tarifes
    • Saber més
    • Entén la teva factura
    • Tarifes
    • Bonificacions i fons social
    Informació de servei
    • Saber més
    • Canals de contacte
    • Dipòsits comunitaris i instal·lacions interiors
    • Talls de subministrament d’aigua
    • Alertes
    • Obres a la via pública
    • Incidències i comunicació de fraus
    • Comprovació de fuita interior + acreditació
    Compromís de servei
    • Saber més
    • Defensor del client
    • Normativa del servei
    • Arbitratge i mediació
  • La teva aigua

    La teva aigua

    • El nostre paper en el cicle de l'aigua
    • Qualitat
    • Cuidem l’aigua

    La teva aigua

    Un riu, més de 145 mil persones, 10 milions de litres d’aigua diaris. Com arriba l’aigua fins a casa teva? Com es retorna al medi natural? Des de fa més de 40 anys, a EMATSA assegurem la correcta gestió de l’aigua des de la captació fins que arriba a casa ...

    Saber més
    El nostre paper en el cicle de l'aigua
    • Saber més
    • Captació
    • Distribució
    • Consum
    • Clavegueram
    • Control de plagues
    • Depuració
    • Reutilització
    Qualitat
    • Saber més
    • Aigua de l'aixeta, aigua de qualitat
    • Control de qualitat de l'aigua
    Cuidem l’aigua
    • Saber més
    • Consells per a l'estalvi
  • El nostre compromís

    El nostre compromís

    • Gestió sostenible VIA2030
    • Implicació social
    • Innovació

    El nostre compromís

    Ematsa és una empresa compromesa en garantir un servei essencial i adaptar-lo a les necessitats de la ciutadania. Aquest compromís té com a principal objectiu sensibilitzar sobre la importància de cuidar l’aigua i preservar el medi i la biodiversitat. Per això, disposa de diverses iniciatives orientades a la millora contínua ...

    Saber més
    Implicació social
    • Saber més
    • Informe sostenibilitat
    • EscolAQUA
    • TarrAQUAnins
    • Biodiversitat de l'EDAR de Tarragona
    • Divulgació cultural
    • Iniciatives locals
  • Notícies
  • Laboratori - EIC
  • Ajuda
  • CA
  • ES
  • Inici
  • Accessibilitat

Accessibilitat

Introducció

L’Empresa Municipal Mixta d’Aigües de Tarragona, SA (en endavant, EMATSA) s’ha compromès a fer accessible el seu lloc web de conformitat amb el Reial decret 1112/2018, de 7 de setembre, sobre l’accessibilitat dels llocs web i aplicacions per a dispositius mòbils del sector públic, pel qual es transposa la Directiva (UE) 2016/2102 del Parlament Europeu i del Consell, de 26 d’octubre de 2016.

La present declaració d’accessibilitat s’aplica al lloc web www.ematsa.cat/, excloent els continguts incrustats provinents d’altres dominis.

Situació de compliment

Aquest lloc web és parcialment conforme amb el Reial decret 1112/2018 degut a la manca de conformitat dels aspectes següents:

Contingut no accessible

  1. Manca de conformitat amb el Reial decret 1112/2018:
    1. És possible que no es preservi totalment la sincronització entre l’àudio i els subtítols. [Requisit núm. 7.1.2 de la norma UNE-EN 301549:2022 – Sincronització del subtitulat]

    2. Algunes imatges no estan etiquetades o tenen una alternativa textual genèrica. [Requisit núm. 9.1.1.1 – Contingut no textual]

    3. Alguns vídeos pregravats no disposen d’audiodescripció o mitjans alternatius. [Requisits núm. 9.1.2.3 i 9.1.2.5 – Audiodescripció o mitjans alternatius (pregravat)]

    4. En alguna pàgina, la informació, estructura i relacions no estan determinades per programari o no tenen alternativa en forma de text. [Requisit núm. 9.1.3.1 – Informació i relacions]

    5. En alguns formularis, el camp d’entrada que recull informació sobre l’usuari no té identificat el propòsit. [Requisit núm. 9.1.3.5 – Identificació del propòsit d’entrada]

    6. En alguna pàgina s’ha utilitzat el color com a únic mitjà visual per transmetre informació, indicar una acció, provocar una resposta o distingir un element visual. [Requisit núm. 9.1.4.1 – Ús del color]

    7. En alguna pàgina, la relació de contrast del text podria no ser d’almenys 4.5:1. [Requisit núm. 9.1.4.3 – Contrast mínim]

    8. En alguna pàgina el contingut pot perdre funcionalitat o informació en ampliar-lo. [Requisit núm. 9.1.4.10 – Reajust del text]

    9. En alguns textos no és possible anul·lar l’espaiat del text especificat. [Requisit núm. 9.1.4.12 – Espaiat del text]

    10. De manera puntual, alguna informació en moviment automàtic no disposa de controls per pausar, aturar o ocultar la informació. [Requisit núm. 9.2.2.2 – Pausar, aturar, ocultar]

    11. Pot haver-hi algun encapçalament o nom de control que no sigui prou descriptiu del seu propòsit. [Requisit núm. 9.2.4.6 – Encapçalaments i etiquetes]

    12. La ubicació del focus no és sempre visible quan es navega amb teclat. [Requisit núm. 9.2.4.7 – Focus visible]

    13. S’han detectat operacions que requereixen gestos o selecció multipunt per realitzar-se. [Requisit núm. 9.2.5.1 – Gestos amb el punter]

    14. De manera puntual, algunes etiquetes que acompanyen els controls no tenen el mateix nom. [Requisit núm. 9.2.5.3 – Inclusió de l’etiqueta en el nom]

    15. Hi ha continguts o frases dins la pàgina el llenguatge dels quals no pot determinar-se per programari. [Requisit núm. 9.3.1.2 – Llengua de les parts]

    16. Hi ha camps d’entrada amb detecció automàtica d’errors que no identifiquen on o com es produeix l’error. [Requisit núm. 9.3.3.1 – Identificació d’errors]

    17. De manera puntual, podria existir algun error d’entrada en algun camp o formulari del qual no es notifiqués a l’usuari la suggerència per solucionar-lo. [Requisit núm. 9.3.3.3 – Suggeriment davant errors]

    18. Existeix algun formulari per recollida de dades o que compromet legalment o financerament, que no és reversible, revisable o no té confirmació abans de ser enviat. [Requisit núm. 9.3.3.4 – Prevenció d’errors]

    19. En alguna pàgina, els components de la interfície d’usuari com formularis, enllaços i components generats per script no segueixen l’estructura recomanada per les pautes d’accessibilitat. [Requisit núm. 9.4.1.2 – Nom, funció, valor]

    20. Algunes imatges no estan etiquetades o tenen una alternativa textual genèrica. [Requisit núm. 10.1.1.1 – Contingut no textual]

    21. La documentació del producte pot no estar completament en formats accessibles. [Requisit núm. 12.1.2 – Documentació accessible]

    22. Els serveis de suport no sempre poden adaptar-se a les necessitats de comunicació dels usuaris amb discapacitat. [Requisit núm. 12.2.3 – Comunicació efectiva]

  2. Càrrega desproporcionada:
    1. No aplicable.
  3. Contingut fora de l’àmbit de la legislació:
    1. Poden existir arxius d’ofimàtica en format PDF i altres formats publicats abans del 20 de setembre de 2018 que no compleixin totalment tots els requisits d’accessibilitat, tot i que s’ha procurat que la majoria sí que els compleixin.

    2. Pot haver-hi continguts de tercers que no hagin estat desenvolupats per EMATSA o que no estiguin sota el seu control, com ara arxius d’ofimàtica.

    3. Poden existir arxius pregravats publicats abans del 20 de setembre de 2018 que no compleixin totalment els requisits d’accessibilitat.

 

Preparació de la present declaració

Aquesta declaració es va preparar el 20/05/2025.
S’ha utilitzat una autoavaluació realitzada per Everycode S.L. el 16/05/2025.
Última revisió: 20/05/2025.

Observacions i dades de contacte

Comunicacions sobre requisits d’accessibilitat

Podeu elaborar Comunicacions sobre requisits d’accessibilitat (article 10.2.a RD 1112/2018) com, per exemple:

  • Informar sobre qualsevol possible incompliment per part del lloc web o app.
  • Transmetre altres dificultats d’accés al contingut.
  • Formular qualsevol altra consulta o suggeriment de millora relativa a l’accessibilitat dels llocs web o app. Ho podeu fer mitjançant l’adreça electrònica accessibilitat@tarragona.cat o trucant al telèfon 977 296 247.

Sol·licituds d’informació accessible i queixes

Podeu formular queixes relatives al compliment dels requisits del RD 1112/2018 o sol·licitar la informació accessible relativa a continguts que estan exclosos de l’àmbit d’aplicació d’aquest reial decret, segons el que estableix l’article 3, apartat 4, o continguts exempts del compliment dels requisits d’accessibilitat per imposar una càrrega desproporcionada.

En la sol·licitud d’informació accessible s’ha de concretar, amb tota claredat, els fets, les raons i la petició, per tal de constatar que es tracta d’una sol·licitud raonable i legítima.

Accés a la Sol·licitud d’informació i queixes.

Les comunicacions, queixes i sol·licituds d’informació accessible seran rebudes i tractades per la Unitat Responsable d’Accessibilitat de l’Ajuntament de Tarragona.

Procediment de reclamació

Si, un cop formulada una sol·licitud d’informació accessible o una queixa, es dóna algun d’aquests supòsits:

  • la sol·licitud o queixa ha estat desestimada,
  • no s’està d’acord amb la decisió adoptada,
  • la resposta no compleix els requisits que preveu l’article 12.5,
  • ha transcorregut el termini de vint dies hàbils sense haver obtingut resposta,

 

Podeu presentar una Reclamació sobre sol·licitud d’informació accessible o queixa.

 

Les reclamacions seran rebudes i tractades per la Unitat Responsable d’Accessibilitat de l’Ajuntament de Tarragona.

    • Ematsa
    • logo_ajt_tgn
    • Logo Agbar
Qualitat

Muntanyeta de Sant Pere i Sant Pau, s/n

43007-Tarragona

T. 900 550 555

    • Perfil del contractant
    • Portal de transparència
    • Protecció de dades
    • Avís legal i política de privacitat de la web
    • Accessibilitat
    • Política de cookies
    • Canal Ètic
    • Convocatòries de personal
    • Mapa Web
  • Segueix-nos

    • Instagram
    • X
    • Linkedin
    • Youtube
Obre la barra d'eines Eines d'accessibilitat

Eines d'accessibilitat

  • Augmenta el textAugmenta el text
  • Disminueix el textDisminueix el text
  • Escala de grisosEscala de grisos
  • Alt contrastAlt contrast
  • Contrast negatiuContrast negatiu
  • Fons clarFons clar
  • Enllaços SubratllatEnllaços Subratllat
  • Font llegibleFont llegible
  • Restableix Restableix