Canals de contacte

Per mitjà del nostre web

Per telèfon

  • Atenció al client

    900 550 555

    Truca’ns per realitzar les teves consultes, gestions i reclamacions.

    El nostre equip d’atenció telefònica t’atendrà

    Horari d’atenció:
    De dilluns a divendres de 8:00 h a 15:00 h.

  • Avaries i incidències

    900 20 33 29

    Posem al teu abast el telèfon d’avaries durant 24 hores, els 365 dies de l’any. Si tens qualsevol incidència, el nostre equip d’atenció telefònica t’informarà sobre el tipus d’avaria, la seva importància i la durada aproximada de la intervenció.

    D’una altra banda, si detectes una possible fuita a la xarxa de distribució d’aigua en qualsevol indret, encara que no t’afecti directament, truca’ns per informar-nos-en i perquè la puguem resoldre en el menor temps possible.

  • Whatsapp

    WhatsApp

    Whatsapp Ematsa

    és el nostre compte d’atenció al client: informació, consultes, reclamacions i suggeriments.

    L’atenem els dies feiners de 8h a 15h

    Prem AQUÍ per a enviar-nos un Whatsapp directament