- Inici
- El teu servei
- Compromís de servei
- Arbitratge i mediació
Arbitratge i mediació
Els teus drets sempre coberts
Es tracta d’un procediment extrajudicial de resolució de conflictes en l’àmbit de consum que neix quan les parts enfrontades no es posen d’acord en la solució més adequada i utilitzen un tribunal arbitral per a la resolució de la divergència. Ambdues parts es comprometen a complir la resolució que dicti el tribunal. Les reclamacions entre consumidors i empresaris, que es poden resoldre mitjançant l’arbitratge de consum, es gestionen a través de la Junta Arbitral de Consum de Catalunya. És un sistema gratuït i molt més àgil que la reclamació judicial.
EMATSA està adherida a la Junta Arbitral de Consum de Catalunya en tot el relatiu als processos del cicle comercial, és a dir lectura, facturació i cobrament de rebuts, per aquest motiu acceptarem les peticions d’arbitratge que els titulars d’una pòlissa ens vulguin proposar. Per a la tramitació d’un arbitratge, cal que prèviament hagi presentat a la companyia una reclamació i hagi obtingut resposta. Si aquesta la considera insatisfactòria, té dret a utilitzar els serveis del Customer Counsel de l’empresa o bé pot anar a l’OMIC (Oficina municipal del consumidor) del seu municipi i sol·licitar mediació o arbitratge.