El Mediador, una eina de millora en la qualitat dels nostres serveis.
defensor_client
Per això, per potenciar el diàleg i el compromís amb els nostres clients, hem creat la figura del Customer Counsel (Mediador Agbar), una eina més que aprofundeix en la voluntat de millora en la qualitat dels nostres serveis.

Els seus objectius són:

  • Promoure la mediació entre el client i l’empresa.
  • Analitzar de manera personalitzada cada reclamació que rep dels clients que no estan d’acord amb la resposta que han obtingut per part de l’empresa.
  • Actuar amb imparcialitat davant de les parts, amb transparència en la gestió, amb confidencialitat de la informació i amb independència respecte a les àrees d’atenció al client.
  • Defensar i protegir els drets dels clients derivats de la seva relació amb qualsevol de les empreses adherides, entre les quals figura EMATSA.
  • Identificar oportunitats de millora i proposar implantar-les.

Si voleu conèixer el procediment d’atenció i gestió de les reclamacions, o si necessiteu més informació o la mediació del Customer Counsel, feu clic aquí.

A EMATSA volem millorar amb vosaltres.