9 de febrer de 2015
EMATSA INFORMARÀ DELS TALLS EN EL SUBMINISTRAMENT DE L’AIGUA A TRAVÉS D’SMS
Aquest nou servei és gratuït i permet informar amb immediatesa als usuaris.
Aquest sistema s’emmarca en l’aposta de l’empresa d’aigües per l’smartcity.
Ematsa ha posat en funcionament un sistema de comunicació d’interrupcions del subministrament d’aigua a través de sms. Aquest nou servei gratuït permet avisar amb immediatesa a tots els usuaris del servei que es puguin veure afectats per una intervenció a la xarxa d’aigua, ja sigui per intervencions programades, com per avaries. Amb aquest nou sistema de comunicació s’ informarà de la data i la durada del tall de subministrament.
Per rebre aquests avisos Ematsa ha de disposar del número de telèfon mòbil dels usuaris, el qual es pot actualitzar i verificar a través de l’Oficina Virtual d’Ematsa o trucant al telèfon gratuït d’Atenció al Client 900 550 555.
En una segona fase, l’usuari podrà consultar a través de la pàgina web d’Ematsa totes les afectacions a la xarxa en temps real.
La posada en funcionament d’aquest nou servei s’emmarca en l’aposta d’Ematsa per l’smartcity, aplicant les noves tecnologies a la gestió del cicle integral de l’aigua que permet un augment de l’eficiència en l’ús dels recursos.