29 de maig de 2020
EMATSA OBRE L’OFICINA D’ATENCIÓ AL CLIENT AMB CITA PRÈVIA A PARTIR DE DILLUNS 1 DE JUNY
Reforça els canals no presencials amb el nou servei d’atenció a través de Whatsapp
L’Empresa Municipal Mixta d’Aigües de Tarragona, SA (EMATSA) reprèn l’atenció al client de manera presencial amb cita prèvia a partir de dilluns 1 de juny. L’oficina, ubicada a les instal·lacions de la Muntanyeta, atendrà de dilluns a divendres en l’horari habitual, de 9 a 14h, a les persones que hagin sol·licitat hora a través del telèfon d’Atenció al Client 900 550 555 o la web de la companyia (www.ematsa.cat).
Per garantir la salut del personal i de les persones usuàries s’han adoptat un seguit de mesures com la instal·lació de mampares de separació, la delimitació dels espais per mantenir la distància de seguretat i es realitzarà la neteja i desinfecció de l’espai diàriament. A més, les persones amb cita prèvia s’atendran de manera individual i caldrà que portin mascareta, mantinguin la distància de seguretat i facin ús de la solució desinfectant que estarà a disposició a la sala d’espera.
La reobertura de l’atenció a les oficines s’afegeix als canals no presencials que han estat plenament operatius durant l’estat d’alarma decretat per la Covid19. “El servei d’atenció no s’ha aturat en cap moment i hem atès totes les consultes i tràmits, ara reobrim l’oficina perquè la desescalada ens permet reprendre l’activitat de manera gradual però, tot i així, per garantir la salut i evitar riscos, tant del personal com dels usuaris, recomanem que s’acudeixi a l’oficina per realitzar els tràmits imprescindibles que requereixen ser presencials”, explica la responsable Unitat Comercial i Clients, Maria Retuerto.
Nou canal d’atenció a Whatsapp
Retuerto assegura “A Ematsa fa temps que estem apostant per potenciar l’atenció telemàtica per facilitar les gestions als nostres clients i tots els tràmits ja es poden fer de manera online o telefònica, aquestes setmanes amb l’estat d’alarma hem reforçat tots aquests canals”. En aquest línia, durant aquest mes de maig s’ha posat en marxa un canal d’atenció a través de Whatsapp, una eina de comunicació d’ús molt comú i estès entre la societat.
Així, des d’aquesta aplicació de missatgeria s’atén manera ràpida i àgil consultes, reclamacions, suggeriments o sol·licituds d’informació. El número és el 618 03 32 05 i està operatiu els dies feiners de 8 a 15h.
Notícies recents
01 de desembre 2025
EMATSA COMPLETA LA RENOVACIÓ DE LA CANONADA D’AIGUA AL PONT DEL FRANCOLÍ AMB TECNOLOGIA DE MÀNEGA FLEXIBLE
L'Empresa Municipal Mixta d'Aigües de Tarragona (EMATSA) ha finalitzat ...
26 de novembre 2025
RENOVATS 5,5 QUILÒMETRES DE CANONADES DE LA XARXA DE CLAVEGUERAM DE TARRAGONA
En el marc del Pla de Millora de clavegueram, ...
07 de novembre 2025
EMATSA INICIA LES PROSPECCIONS ARQUEOLÒGIQUES PER AL NOU SOBREEIXIDOR DE LA PLAÇA DELS CARROS
Aquesta setmana, l'Empresa Municipal Mixta d'Aigües de Tarragona, Ematsa, ...