27 d'octubre de 2016
L’ALCALDE DE TARRAGONA I PRESIDENT D’EMATSA REP AL PRESIDENT DE L’ASOCIACIÓN ESPAÑOLA DE ABASTECIMIENTOS DE AGUA Y SANEAMIENTO
Al maig de l’any vinent se celebraran les XXXIV Jornades tècniques AEAS a Tarragona
El president de l’Asociación Española de Abastecimientos de Agua y Saneamiento (AEAS), Fernando Morcillo; i el seu vicepresident, Josep Carbonell, acompanyats pel gerent d’Ematsa, Daniel Milan, s’han reunit aquest migdia amb l’alcalde de Tarragona i president d’Ematsa, Josep Fèlix Ballesteros, per explicar alguns dels detalls de la XXXIV edició de les Jornades Tècniques AEAS que enguany se celebraran a Tarragona.
Aquesta trobada –que es desenvoluparà els dies 24, 25 i 26 de maig de 2017 al Palau de Congressos– comptarà amb la col•laboració de l’Empresa Municipal Mixta d’Aigües de Tarragona (Ematsa) com a entitat amfitriona i amb la participació del Consorci d’Aigües de Tarragona (CAT). Aquestes jornades tècniques, un any més, constituiran el principal fòrum de trobada, a nivell nacional, de professionals, empreses i institucions per al debat i transferència de coneixements sobre tot el que està relacionat amb el cicle integral de l’aigua.
Notícies recents

10 de setembre 2025
LES OBRES DE RENOVACIÓ DE LA XARXA D'ABASTAMENT AL CARRER TORTOSA DE TORREFORTA ENTREN A LA RECTA FINAL
Les obres de renovació de la xarxa d'abastament d'aigua ...

12 d’agost 2025
TARRAQUANINS PORTEN POESIA, LLEGENDES I CLOWN PER SANT MAGÍ
Tres espectacles d’Ematsa al voltant de l’aigua es podran ...

06 d’agost 2025
EMATSA COL·LABORA EN UN PROJECTE PER ELIMINAR ELS COMPOSTOS PFAS DE L'AIGUA POTABLE
El projecte, on també hi participen Aigües de Reus, ...