A CONTINUACIÓ TROBARÀ ELS TALLS DE SUBMINISTRAMENT D’AIGUA POTABLE DELS DIFERENTS MUNICIPIS QUE GESTIONA EMATSA.

Els talls de subministrament d’aigua són aquelles interrupcions del servei necessàries per realitzar una tasca de manteniment a la xarxa de distribució. Aquestes interrupcions del servei poden ser programades o bé, sobrevingudes per causa d’una avaria i això determina l’anticipació amb la qual es poden comunicar als usuaris.

Ematsa diposa d’un servei d’alertes gratuït per a rebre avisos per correu electrònic sobre els talls programats i les avaries que provoquin interrupcions del servei que afectin el teu domicili.

El servei es pot activar a través de l’apartat “contacta” de l’Oficina Virtual o trucant al telèfon d’atenció al client 900 550 555.

Agraïm la teva comprensió per les molèsties que els talls de subministrament poden ocasionar-te.

Per a més informació: TELÈFON GRATUIT D’AVARIES 900 20 33 29 (24 hores)

Seleccioneu la zona de la qual voleu informació de talls de subministrament