26 de novembre de 2019
MÉS DE 1.500 ATLETES PARTICIPEN AMB ÈXIT A LA MITJA MARATÓ MÉS SOSTENIBLE
Un total de 1.547 atletes van participar diumenge 24 a la 28a edició de la Mitja Marató + 10k Ciutat de Tarragona, marcada pel vent i per l’aposta de la sostenibilitat gràcies a la col·laboració d’Ematsa.
Un dels punts d’hidratació instal·lats per Ematsa
Dos dels avituallaments es van fer amb gots de paper cartó, en lloc de les ampolles de plàstic habituals. També es van instal·lar dos punts d’hidratació per a tots els Participants, un al kilòmetre 18 i un al punt d’arribada. Tenint en compte la proximitat dels vestuaris respecte a la línia d’arribada també es va prescindir per primera vegada del ponxo de plàstic que es lliurava als corredors quan acabaven la cursa.
Un dels punts d’hidratació instal·lats per Ematsa
Prop de 300 persones voluntàries van col·laborar un any més amb la cursa, en tasques logístiques com els punts d’avituallament habilitats durant el circuit.
Notícies recents

07 de juliol 2025
NOTA INFORMATIVA: INICI OBRES DE REPARACIÓ CANONADES A LA PLATJA LLARGA
Avui dilluns, 7 de juliol, s’inicien les tasques de ...

12 de juny 2025
EMATSA PRESENTA LA MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2024
L’Empresa Municipal Mixta d’Aigües de Tarragona, Ematsa, publica una ...

10 d’abril 2025
EMATSA MILLORA EL FUNCIONAMENT DE LA GALERIA D'AIGÜES RESIDUALS DEL CARRER BARCELONA
L'Empresa Municipal Mixta d'Aigües de Tarragona, Ematsa, ha finalitzat ...