2 de febrer de 2017
LA UTE VIALS REPARA EL PAVIMENT ASFÀLTIC DE L’AVINGUDA ROMA
Avui dijous 2 de febrer la circulació de vehicles estarà prohibida fins a les 15.00h., quan s’acabi l’obra. La setmana vinent la BIR actuarà al carrer Reial
La UTE Vials ha estat treballant a l’avinguda Roma en una reparació del paviment asfàltic. En concret, estan reparant el carril lateral de baixada, que estava malmès i enfonsat. La Brigada repararà aproximadament uns 100 metres lineals de paviment, per la qual cosa es talla la circulació a tots els vehicles.
Per altra banda, el dimecres 8 de febrer, la BIR també farà reparacions al paviment asfàltic del carrer Reial, des de Plaça dels Infants fins a Plaça dels Carros. Per executar aquestes obres també es tallarà la circulació, excepte als de EMT i BUS escolar. La resta de vehicles es desviaran pel carrer Lleó. L’horari que estarà restringit el trànsit serà de les 7.30h a les 15.00h.
Notícies recents
04 de juny 2026
EMATSA PUBLICA LA MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT DE L’ANY 2025: SEGURETAT HÍDRICA I PROTECCIÓ SOCIAL
L’Empresa Municipal Mixta d’Aigües de Tarragona, Ematsa, publica una ...
25 de maig 2026
LA CONSTRUCCIÓ D’UNA NOVA ESTACIÓ DE BOMBAMENT D’AIGUA A BONAVISTA JA ESTÀ EN MARXA
Amb una inversió de 460.000 €, la nova estació ...
14 de maig 2026
L'ESCOLAQUA CELEBRA EL FÒRUM ANUAL AMB 116 ALUMNES DE QUATRE MUNICIPIS
L'escola Pax acull una jornada de trobada, intercanvi i ...