27 d'octubre de 2026
L’ESCOLAQUA INICIA EL CURS 2026-27 AMB NOU CENTRES EDUCATIUS
El projecte educatiu EscolAQUA que impulsa l’Empresa Municipal Mixta d’Aigües de Tarragona, Ematsa, ha celebrat avui la trobada d’inici del curs 2026-27.
Enguany, el projecte arrenca amb nou centres educatius participants i es manté obert a la incorporació de nous centres al llarg de tot el curs escolar, oferint així flexibilitat i oportunitats d’adhesió a més escoles interessades.
La sessió inaugural s’ha dut a terme aquest matí a la seu d’Ematsa amb els responsables dels centres educatius participants. La trobada ha servit per presentar les activitats que es duran a terme durant el curs 2026-27 en el marc del projecte educatiu de la companyia d’aigües, que té com a objectiu sensibilitzar i conscienciar la comunitat educativa de l’impacte ambiental de l’aigua embotellada i promoure el consum habitual de l’aigua de l’aixeta.
Durant el curs, l’alumnat farà diverses propostes que tenen com a eix promoure el coneixement del cicle integral de l’aigua. Així, es duran a terme tallers, visites a les instal·lacions d’Ematsa, fòrums de trobada i espectacles teatrals.
Els centres educatius també disposen de les capses d’aprenentatge, l’eina educativa personalitzada que ofereix experiències al voltant del cicle de l’aigua que combinen propostes educatives amb el joc, el treball en equip i l’experimentació.

Notícies recents
27 d’octubre 2026
L'ESCOLAQUA INICIA EL CURS 2026-27 AMB NOU CENTRES EDUCATIUS
El projecte educatiu EscolAQUA que impulsa l'Empresa Municipal Mixta ...
21 de juliol 2026
SMHAUSA I EMATSA REFORCEN LA PROTECCIÓ SOCIAL AMB UN NOU CONVENI PER GARANTIR L'ACCÉS A L'AIGUA
El Servei Municipal de l'Habitatge i Actuacions Urbanes, SMHAUSA, ...
17 de juliol 2026
EMATSA INCREMENTA UN 20% LES ACTUACIONS DE CONTROL DE PLAGUES AL CLAVEGUERAM
Es realitzaran més de 7.500 actuacions addicionals contra rates ...