30 de setembre de 2022
COMUNICAT DE PREMSA – Obstrucció Clavegueram
Ahir a primera hora de la tarda, es va detectar una obstrucció en un tram de clavegueram que connecta la xarxa amb el col·lector i que va provocar l’entrada en funcionament del sobreeixidor a la desembocadura del riu Francolí.
Les causes de l’obturació semblen haver estat els forts aiguats que han provocat l’arrossegament de terra, pedres i runa que han precipitat el taponament en aquest punt.
Ematsa va activar les tasques de neteja de manera immediata ahir a la tarda, tan aviat com es va detectar l’obstrucció. Aquest matí, a les 11:45h ha quedat resolta la incidència tot i que es continua treballant per retirar el material.
Les tasques de neteja són complexes, ja que no és possible accedir a la galeria amb maquinària per retirar la runa i cal que ho facin equips especialitzats en treballs confinats, assegurant la ventilació de la galeria, amb sistemes de seguretat de detecció de gasos i equips de respiració auxiliar d’emergència.
Notícies recents

07 de juliol 2025
NOTA INFORMATIVA: INICI OBRES DE REPARACIÓ CANONADES A LA PLATJA LLARGA
Avui dilluns, 7 de juliol, s’inicien les tasques de ...

12 de juny 2025
EMATSA PRESENTA LA MEMÒRIA DE SOSTENIBILITAT 2024
L’Empresa Municipal Mixta d’Aigües de Tarragona, Ematsa, publica una ...

10 d’abril 2025
EMATSA MILLORA EL FUNCIONAMENT DE LA GALERIA D'AIGÜES RESIDUALS DEL CARRER BARCELONA
L'Empresa Municipal Mixta d'Aigües de Tarragona, Ematsa, ha finalitzat ...